סורגים מעוצבים לבית - להרגיש בטחון בלי לוותר על הניראות

סורגים מעוצבים לבית – להרגיש בטחון בלי לוותר על הניראות

סורגים לבית נועדו בראש ובראשונה לתת לנו תחושת ביטחון ולמנוע חלילה נפילות של ילדים דרך חלונות או מקומות גבוהות. על כן, הסורגים חייבים להיות חזקים ביותר, עמידים ומותקנים בצורה נכונה. יחד עם זאת, אין בכך לומר שהם חייבים להיות מפגע אסתטי וכיום בהחלט ניתן למצוא מגוון רחב של סורגים מעוצבים המשתלבים עם חזות הבית.

דברים שחשוב לדעת על סורגים לבית

עם כל הכבוד לעיצוב, הדרישה הראשונה מסורגים לבית היא שיהיו בטוחים לחלוטין. לשם כך יש לוודא כי הם עומדים בכל דרישות התקן באשר לצורתם, לדרכי ההתקנה לקירות ולחלונות, וכן מבחינת החומרים שמהם הסורגים עשויים. כך למשל, התקנים בתחום אומרים שהמרווחים בין הסורגים יכולים להיות לכל היותר עשרה ס"מ על מנת שראשי ילדים לא יוכלו להיתפס ביניהם. בנוסף, בדרך כלל סורגים שתפקידם למנוע נפילות יכולים להיות יותר דקים, דבר שיכול להיות משמעותי מבחינה אסתטית שכן פחות נוף יוסתר מהמרפסת. יחד עם זאת, במידה ומדובר בסורגים שתפקידם המרכזי הוא להבטיח אתכם מפני פריצות וגניבות, כדאי לשים דגש על סורגים עבים.

הסוגיה האסתטית של הסורגים

למרבה הצער, לאורך השנים נקשר שמם של הסורגים עם פגם אסתטי, והדבר מובן: הם מכסים את החלונות והמפתחים האחרים בקווים המזכירים לעיתים תחושה של כליאה ומפריעים לראות את החוץ. יחד עם זאת, בימינו המצב שונה וניתן בהחלט למצוא ולהזמין סורגים מעוצבים המתאימים להעדפות ולטעם שלכם. כך למשל, לבית כפרי ניתן להזמין סורגים בעיצוב אוריינטאלי ומזרחי, לבית בסגנון מודרני ניתן להזמין סורגים בקווים נקיים וישרים, אפשר להזמין סורגים נפתחים בעלי נעילה הניתנים להסטה החוצה או הצידה במידת הצורך, ואפשר גם להזמין סורגי בטון עם "בטן" הבולטת החוצה – מה שמגדיל את המרחב במפתח החלונות וניתן להניח בהם אדניות ומצעים לאוורור. בכל מקרה ובכל סוג של סורג, קיימים הרבה מאוד עיצובים וגם שלל גוונים לבחירה.

את הסורגים המעוצבים כדאי להזמין מחברות שזוהי התמחותן המרכזית. קודם כל מכיוון שבחברות האלו יוכלו להציע לכם קשת רחבה של אפשרויות לבחירה, ואף יספקו המלצות לסורגים המתאימים ביותר לצרכיכם שמשתלבים עם עיצוב הבית. בנוסף, תוכלו לבצע הזמנות אישיות לפי העדפותיכם, ומעבר לכך תוכלו להיות בטוחים שהסורגים יוכנו ויותקנו בצורה מקצועית, נכונה ובטוחה.