כולם בסלון והמשחק עומד להתחיל? 6 טיפים להכנת הסנדוויץ' המושלם!

הזמנתם את כל החבר'ה לצפות במסך הגדול שלכם בסלון במשחק כדורגל חשוב, וכולם עומדים להגיע רעבים אחרי עבודה. אתם רוצים פנק אותם עם כריכים טעימים, אלה מה – אתם יודעים להכין רק כריכים פשוטים וחסרי ייחוד. במיוחד עבורכם קבלו 6 טיפים להכנת הסנדוויץ' המושלם.

טיפ1– סנדוויץ' טוב מתחיל קודם כל בלחם טרי ומשובח, לא משנה מאיזה סוג העיקר שיהיה מעולה, בין אם מדובר בבאגט, לחמנייה, לחם מלא, ג'בטה, טורטייה, חלה, פיתה וכדומה. כמו כן שימו לב ליחס שבין הלחם למילוי שלו, כאשר יותר מידי מילוי הופך לאתגר מטפטף ומלכלך ופחות מידי מילוי הופך את כל העסק ליבש וחסר טעם. במילים אחרות שמרו על איזון בין הלחם למילוי לכל אורכו של הכריך לרבות הקצוות.

טיפ2– בכדי שהסנדוויץ' יצא טעים הקפידו גם על רמה נאותה של לחות בתוכו המתאימה לכם וגם לסוג הלחם שבחרתם ומידת יכולתו לספוג רטיבות. למשל לחם רך כמו חלה סופג מהר מאוד את הרטבים ולכן יש לשים רטבים בזהירות בכדי לא לקבל עיסה לא יציבה. מצד שני לבאגט ולחמנייה יש ציפוי חיצוני שמחזיק נהדר רטבים.

טיפ3– השחקן השני החשוב בכריך המהווה את המהות שלו הינו המילוי, כאשר בדרך כלל למשחק כדורגל כדאי ללכת על בשרים. אז אם יש לכם כוח וזמן לבשל תוכלו להכין כריכים מעולים עם נקניקיות טובות, קבב או המבורגר. אבל אם רק הגעתם מהעבודה, אתם עייפים ויש לכם זמן מוגבל להכנת הכיבוד לכו על כמות מכובדת של נקניק משובח כדוגמת פסטרמה אווז בעישון עדין של עוף טוב.

טיפ4– אם אתם הולכים על סנדוויצ'ים עם נקניק, כדאי לדאוג להגישם בטמפרטורה חמימה שמשחררת יותר בלוטות טעם והופכת את הכריך לעוד יותר טעים. למשל תוכלו להכין כריך עם לחם שעבר חימום קל בטוסטר, וגם אפשר לקחת את כל הסנדוויץ' השלם ולהכניסו לדקה שתיים לתנור במצב גריל.

טיפ5– מה שמחבר בין לחם טוב למילוי איכותי הינו ממרח מתאים. ממרח זה משתנה בהתאם לסוג הלחם ורמת הספיגה שלו וסוגי מילוי שיש לכם. הכי טוב אם יש לכם ממרח תוצרת בית משובח כמו מטבוחה או פסטו. אבל גם אם אין לכם, כל ממרח פשוט ניתן לשדרוג, למשל על ידי הוספת שמיר קצוץ למיונז או על ידי הוספת צ'ילי יבש לממרח טחינה.

טיפ6– הגישו כריכים בכמות נדיבה באופן אסטטי עם תוספות קלילות בצד כמו ירקות או פירות חתוכים, זיתים, צ'יפס, סודה, בירה או מיץ וכדומה.