בחירת טלוויזיה לבית

הקשר בין הנאה מטלוויזיה גדולה ונוחה – וספק תשתיות יציב

כל מי שעיניו בראשו רואה שעם השנים גדלי הטלוויזיות בבתים בישראל, ולמעשה בכל העולם, הולך וגדל. אכן, הפיתוחים הטכנולוגיים והעלויות הסבירות מאפשרים לרבים מאיתנו ליהנות מחוויית צפייה נהדרת, ההולכת והופכת יותר ויותר לחוויית קולנוע של ממש. כמובן שהחוויה מורכבת גם מבחירת הטלוויזיה המתאימה, ממערכת קולנוע המספקת סאונד משובח, ולא פחות חשוב בימינו – ספק תשתיות יציב. אגב, הדבר נכון בימינו גם לגבי חשמל ביתי– ועל כך נרחיב בכתבה הבאה.

כמה מילים על טלוויזיות גדולות

בין אם החלטתם ללכת על טלוויזיה 75 אינטש או כל גודל אחר, טלוויזיה גדולה אמורה לספק לכם חוויית צפייה מעולה. נכון שכיום לכל אחד במשפחה יש מסך או מסכים משלו, בטבלט, במחשב האישי וכמובן בסמארטפון, אולם מסך הטלוויזיה הגדול שניצב בסלון מהווה נקודת מפגש לכולם – בין אם לצפייה בתכנים ואין אם למשחקי קונסולות. אבל רגע לפני שאתם הולכים על הכי גדול שאפשר, חשוב שתזכרו שהטלוויזיה צריכה להיות בגודל טוב לצפייה ולפי השטח הפנוי ומאפייני העיצוב של החדר – סלון, חדר ילדים וכדומה. מה שלא כולם יודעים הוא, שבזכות פיתוחים טכנולוגיים והתקדמות בחדות ובאיכות התמונה במסכים של ימינו, כבר פחות מדברים על יחס בין מרחק צפייה וגודל המסך, אלא על חוויית הצפייה האופטימאלית.

אז כשאתם בוחרים טלוויזיה גדולה שימו לב שהיא תהיה נוחה לצפייה ובגובה של הכורסא או הספה שעליה אתם עומדים לשבת, בלי צורך להתאמץ. בנוסף, בחרו מסך איכותי של יצרנית מוערכת ומוכרת, עם עומק צבע הקרוב ככל הניתן למאה אחוז כדי לקבל תמונה ריאליסטית. ואם אתם מתכוונים לחבר כמה מכשירים יש עדיפות לטלוויזיה בעלת יחידה אחת עם כבל אופטי לחיבור נסתר מהעין ומסודר.

חשיבות בחירת ספק התשתיות

בטלוויזיה החדשה שלכם בוודאי תרצו לצפות בתוכניות וסדרות, ב- VOD, ביוטיוב וגם לגלוש באתרים שונים, בנוסף לאפשרות לשחק משחקי קונסולה, לצפות בנטפליקס, בדיסני פלוס, באמזון פריים וכדומה. כל אלו ועוד מחייבים בחירה בספק תשתיות אמין ורציני, המאפשר מהירות גלישה מהירה וכמויות מידע גדולות, דבר שיתבטא בזרימה חלקה של התכנים עם איכויות צפייה גבוהות במיוחד. יחד עם זאת, לפני הצטרפות ליס או להוט או לספקיות רציניות אחרות, כדאי שתבדקו מהי החבילה המוצעת לכם. כל ספקית מציעה מגוון חבילות בעלויות שונות, בהתאם למספר הממירים, כמות המכשירים לצפייה, תוספת נטפליקס, סוגי הממירים ועוד. על כן, כדאי להיעזר באתרי השוואת מחירים שכבר ביצעו עבורכם את העבודה, ומגישים בנוחות ובפשטות את החבילות המשתלמות ביותר.